SPORTSMAN XP 1000 HIGH LIFTER
je posebno dizajniran za vožnju po muljevitim terenima. Poseduje izuzetne performanse, sa više snage za vožnju.

KARAKTERISTIKE:
- Xtreme Performance paket
- Fabrički ugrađene 29,5 “ High Lifter Outlaw 2 gume
- Potpuno zaštićeni usisni kanali kvačila i motora
- Hladnjak visoko pozicioniran na mestu prednjeg tovarnog prostora sa fabrički ugrađenim dvostrukim ventilatorima
BOJE :


XTREME PERFORMANCE (XP) PAKET

Sportsman XP 1000 High Lifter je opremljen posebnim paketom opreme:
- Pogon na sva četiri točka
- Servo volana - EPS
- Posebno dizajnirani prednji i zadnji rolbar sa visoko pozicioniranom kukom
- 29.5" High Lifter 2 gume na aluminijumskim felnama
- Školjka vozila bojena , sa posebno dizajniranom grafikom
29,5” HIGH LIFTER OUTLAW 2 GUME NA ČELIČNIM FELNAMA

29,5” High Lifter Outlaw 2 gume pružaju Vam dobro prijanjanje za teren, svojim gabaritom i strukturom šare olakšavaju kretanje kroz muljeviti teren.
POTPUNO ZAŠTIĆENI USISNI KANALI KVAČILA I MOTORA

Zaštićeni usisni kanali i kvačila i motora omogućavaju Vam dovoljno snage , dok minimalizuju ulazak vode i mulja. Visoko pozicionirani hladnjak, na mestu prednjeg prtljažnog prostora, snabdeven dvostrukim ventilatorima pruža Vam pouzdanu vožnju u muljevitim terenima.
MOĆNI 1000 TWIN EFI MOTOR
Tečno hlađeni, dvocilindrični TWIN EFI SOHC motor od 1000 ccm sa 85 KS i sa elektronskim ubrizgavanjem goriva, ujednačeno isporučuje snagu više nego dovoljnu za lov ili vožnju nepristupačnim terenima.
EPS – SERVO VOLANA KOJI SE UKLJUČUJE PO POTREBI

POLARIS Sportsman EPS – servo volana, koji se uključuje po potrebi dizajniran je da Vam omogići celodnevnu udobnu i u svakom trenutku kontrolisanu vožnju. Dok Can-Am DPS system prisiljava vozača da ručno podesi novi serva svaki put kada se uslovi vožnje promene, Sportsman ima system se automatski podešava u zavisnosti od uslova vožnje I ne zahteva nikakvo manuelno podešavanje. Ovo Vam omogućava odlične manevre pri malim brzinama kao i odličnu kontrolu pri velikim brzinama.
VISOKO MONTIRANI PREDNJI I ZADNJI ROLBAR SA 3500 lbs POLARIS ČEKRKOM I INTEGRISANOM KUKOM

Polaris 3500 lbs čekrk lako će Vas , ako je to potrebno, izvuči iz svakog blata.
FABRIČKI CENTRIRAN I POSTAVLJEN RUKOHVAT ZA VOŽNJU PO BLATU

Po prvi put na upravljaču se nalazi fabrički montiran rukohvat koji Vam pomaže da lakše upravljate vozilom u uslovima vožnje po blatu.
”H” I ”L” POZICIJA MENJAČA SA NIŽIM PRENOSNIKOM

Odaberite ”H” poziciju menjača dok vozite između muljevitih rupa ili ”ultra L” poziciju menjača za specijalno dizajniranu za vožnju pri malim brzinama u dubokom mulju.
LUČNO POVIJENA DVOSTRUKA A-RAMENA NA VEŠANJIMA

Ekskluzivno – samo na ovom modelu i prednje i zadnje vešanje snabdeveni su visoko izvijenim lučnim A-ramenima, koji maksimalizuju klirens vozila i time čuvaju vešanja od korenja i prljavštine koja se nalaz u mulju a nije vidljiva.
SINHRONIZOVANO NEZAVISNO ZADNJE VEŠANJE

Na ovom modelu izbačene su zadnje ugibne šipke i time je zajedno sa nezavisnim zadnjim vešanjem (IRS) omogućeno superiorno prijanjanje za teren i potpuna kontrola nad vozilom u blatu.
JAČE OPRUGE ZA VEĆI KLIRENS

Jače opruge pomažu Vam, kad se desi da se blato nagomila, da održite Vaših 34,3 cm klirensa kada vozilo ispod sebe sakupi velike količine blata i masa vozila se samim tim poveća.
SAMOČISTIVI NOGOSTOPI

Veliki izrezani nogostopi minimalizuju zadržavanje blata na njima, jer se sami lako čiste, i time povećavaju kontrolu vozača nad vozilom.
VODONEPROPUSTNI FAROVI I KONTAKT ZA PALJENJE

Farovi i kontaktno mesto za paljenje na ovom vozilu obrađeni su posebnim silikonom koji je vodonepropustan.
SPECIFIKACIJA:
|
MOTOR |
|
|
Motor |
četvorotaktni dvocilindrični motor |
|
Zapremina / snaga |
952 ccm / 85 KS |
|
Sistem goriva |
elektronsko ubrizgavanje goriva |
|
Hlađenje |
Vodeno |
|
PRENOS |
|
|
Menjač |
Automatic PVT P/R/N/L/H; Shaft |
|
4x4 sistem |
Prekidač na kormanu 4WD/2WD |
|
SUSPENZIJA |
|
|
Prednja suspenzija |
Lučna dvostruka A ramena sa maksimalnim hodom 18,8 cm |
|
Zadnja suspenzija |
Lučna dvostruka A ramena sa maksimalnim hodom 17 cm |
|
SISTEM KOČENJA |
|
|
Prednje/Zadnje kočnice |
kočnice na sva četiri točka se aktiviraju jednom ručicom (USA model: 2+1) |
|
Parkirna kočnica |
parkirna kočnica se aktivira posebnim položajem ručice menjača |
|
GUME/FELNE |
|
|
Prednje gume / Model |
29,5 x 9,5-14; Outlaw |
|
Zadnje gume / Model |
29,5 x 9,5-14; Outlaw |
|
Felne |
čelične |
|
DIMENZIJE |
|
|
Međuosovinsko rastojanje |
134,6 cm |
|
Masa bez tečnosti |
441 kg |
|
Dužina - Širina - Visina |
223 x 124 x 132 cm |
|
Klirens |
34,3 cm |
|
Visina sedišta |
99 cm |
|
KAPACITET |
|
|
Kapacitet rezervoara |
19,9 lit. |
|
Kapacitet tovarnog prostora |
prednji 0 kg / zadnji 34 kg |
|
Vučna sila |
680 kg |
|
Tip kuke |
Standardna -1.25" |
|
KARAKTERISTIKE |
|
|
Cargo System |
Lock & Ride |
|
Svetla |
2 x 50W oboreno svetlo |
|
Pokazivači |
analogni pokazivač brzine, digitalni pokazivač broja obrtaja motora, pređeni put u životnom veku |