- Moćni ProStar 1000 H.O. EFI motor sa 110 KS.
- Potpuno novo redizajnirano kvačilo.
- Walker Evans Needle amortizeri.
DOSTUPAN U BOJAMA
NAPOMENA: SVI MODELI IMAJU EPS – SERVO VOLANA
110 KS PROSTAR 1000 H.O.
Polaris ProStar 1000 motor dizajniran da postigne ekstremne performanse vozila sa 999 ccm. Motor ima elektronsko ubrizgavanje goriva i 4 ventila po cilindru. Lako dostiže visok broj obrtaja, ima vrlo snažan gas i revolucionarno ubrzanje. Polaris je želeo da ovaj motor ima više snage i obrtnog momenta nego prethodan model iz 2014 i 2015. Zato je u novi model 2016 ugradio ojačane osovine, veće opruge ventila, podigao kompresiju i optimizovao mapu potrošnje goriva i time postigao jačinu od 110 KS.
POTPUNO NOVI SISTEM KVAČILA
Potpuno smo promenili izgled poklopca kvačila, izmenili srednju oprugu i sistem usisnih kanala i time postigli dvostruko veći protok vazduha i smanjili zagrevanje pogonskog kaiša za 50 ˚.
POTPUNO NOVI OSEĆAJ SA WALKER EVANS AMORTIZERIMA
Nova generacija Walker Evans amortizera pruža novi vid podešavanja amortizera i pruža maksimalne performance. Prečnik zadnjih amortizera od 6,4 cm, pruža bolju vožnju u bilo kojim uslovima jer se kompresija može podesiti lako u čak 16 pozicija pritiska.
UNAPREĐENA VEŠANJA ZA LAKŠU KONTROLU NAD VOZILOM U BILO KOJIM USLOVIMA
RZR XP 4 1000 će Vam omogućiti osvajanje svih terena koje priroda može da Vam ponudi, zbog svojih zadnjih vešanja napravljenih prema modelu trkačkih vozila sa veznim tačlama na tri mesta, zbog svog zadivljujućeg prednjeg vešanja od 40 cm i klirensa od čak 34,5 cm.
DUAL A-ARM PREDNJE VEŠANJE
Dual A-arm prednje vešanje na RZR XP 4 1000 ima hodom od čak 40 cm. Korišćenjem dve potpuno nezavisne opruge RZR XP 4 1000 pruža glatku i preciznu vožnju bez obzira na teren.
VELIKI KLIRENS I OSOVINSKO RASTOJANJE
RZR XP 4 1000 ima osovinsko rastojanje od 228,6 cm i klirens od 34,3 cm. Šasija i vešanje u kombinaciji, pružaju laku kontrolu nad vozilom i u najzahtevnijim terenima.
POGON NA SVA ČETIRI TOČKA (AWD)
Pogon na sva četiri točka pruža ultimativno prijanjanje za podlogu. To je najjednostavniji 4x4 sistem za upotrebu sa odličnim odgovorom na komandu u trenutku. Automatski se uključuje kada se stvori potreba za prednjom vučom i isključuje kada za to više nema potrebe prebacujući pogon na zadnja dva točka.
EPS – SERVO VOLANA
RZR XP 4 1000 model ima EPS – servo volana.
CENTRIRAN KOKPIT

RZR XP 4 1000 je specijalno dizajniran da vozaču i suvozaču obezbedi udobnu vožnju. Sa patentiranim dizajnom koji postavlja motor vozila u zadnjem delu, iza sedišta, i time omogućuje veći komfor u kabini i niži centar gravitacije, pa samim tim i izuzetno udobnu vožnju.
OPTIMALNO POSTAVLJENO SEDIŠTE VOZAČA
Da bi pružio vozaču što udobniju vožnju RZR XP 4 1000 opremljen je podesivim sedištem, te potpuno novim uglom sedišta. Sada je pozicija vozača bliže volanu i time mu omogućava bolju preglednost, prirodniji položaj ruku i samim tim prirodniju poziciju za vožnju.
KOMFORNA I PRIJATNA UNUTRAŠNJOST KABINE
RZR XP 4 1000 Vam pruža izuzetan komfor unutar kabine. Cela kabina urađena je od veoma laganih i otpornih materijala , koji zauzimaju manje prostora a pružaju veću komfornost. Fabrički su ugrađena vrata koja omogućavaju vozaču i suvozaču veću stabilnost u krivinama. Volan odličnih performansi, centrirana kaseta sa držačem za mobilni telefon, kaseta za odlaganje rukavica, odmorišta za noge vozača i suvozača, podesivi sigurnosni pojasevi, podesiva sedišta sa Dryfit sistemom koji im omogućava da ne upijaju vlagu, LED svetla u unutrašnjosti kabine – sve su to odlike nove modern kabine RZR XP 4 1000. U podu kabine postavljen je i drenažni poklopac koji Vam omogućava lakše izbacivanje vose iz vozila prilikom pranja ili pak prilikom vožnje u muljevitim terenima.
SPECIFIKACIJA
|
MOTOR |
|
|
Tip motora |
4-taktni dvocilindrični DOHC motor |
|
Zapremina |
999 ccm |
|
Sistem ubrizgavanja goriva |
Elektronsko ubrizgavanje goriva |
|
Hlađenje |
Tečno |
|
ADC / EBS |
Nema. |
|
PRENOS |
|
|
Menjač |
Automatik PVT P/R/N/L/H; Shaft |
|
Prenos |
Prekidač za promenu pogona AWD/2WD |
|
SUSPENZIJA |
|
|
Prednja suspenzija |
Dupla A-ramena sa Walker Evans 2,0 amortizerima sa hodom od 40,6 cm |
|
Zadnja suspenzija |
Trailing arms -ramena sa Walker Evans 2,5 amortizerima sa hodom od 45,7 cm |
|
KOČNICE |
|
|
Prednje/Zadnje kočnice |
kočnice na sva četiri točka aktivira se pedalom |
|
Parking kočnica |
Parking se aktivira položajem ručice menjača |
|
GUME/FELNE |
|
|
Prednje gume / Model |
29 x 9-14; Maxxis Bighorn |
|
Zadnje gume / Model |
29 x 11-14; Maxxis Bighorn |
|
Felne |
Aluminijumske felne |
|
DIMENZIJE |
|
|
Međuosovinsko ratojanje točkova |
297,2 cm |
|
Masa vozila bez tečnosti |
709,9 kg |
|
Dužina/Širina/Visina |
370.8 x 162.6 x 187.3 cm |
|
Klirens |
34,3 cm |
|
KAPACITET |
|
|
Kapacitet rezervoara |
36 lit |
|
Dimenzija tovarnog prostora |
72.0 x 57.0 x 17.8 cm |
|
Kapacitet tovarnog prostora |
N.A./136.1 kg |
|
Ukupna nosivost |
408,2 kg |
|
Vučni kapacitet |
N.A. - nema |
|
Kuka/tip |
Nema |
|
KARAKTERISTIKE |
|
|
Cargo Sistem |
Lock & Ride |
|
Svetla |
Bela LED, dugačka/kratka |
|
EPS - servo volana |
Svi modeli imaju servo volana |
|
Instrument tabla |
Digitalni pokazivač broja obrtaja, brzine, pređenog puta u vožnji i pređenog puta ukupno, broj radnih sati, sat, pozicija menjača, pokazivač goriva u rezervoaru, pokazivač visoke temperature i niske voltaže akumulatora |









