Polaris

RZR XP 4 1000 EPS
 

 

 

  • Moćni ProStar 1000 H.O. EFI motor sa 110 KS.
  • Potpuno novo redizajnirano kvačilo.
  • Walker Evans Needle amortizeri.



DOSTUPAN U BOJAMA

   

NAPOMENA: SVI MODELI IMAJU EPS – SERVO VOLANA



110 KS PROSTAR 1000 H.O.

Polaris ProStar 1000 motor dizajniran  da postigne ekstremne performanse vozila sa 999 ccm. Motor ima elektronsko ubrizgavanje goriva i 4 ventila po cilindru. Lako dostiže visok broj obrtaja, ima vrlo snažan gas i revolucionarno ubrzanje. Polaris je želeo da ovaj motor ima više snage i obrtnog momenta nego prethodan model iz 2014 i 2015. Zato je u novi model 2016 ugradio ojačane osovine, veće opruge ventila, podigao kompresiju i optimizovao mapu potrošnje goriva i time postigao jačinu od 110 KS.

 


 

POTPUNO NOVI SISTEM KVAČILA

modal image

Potpuno smo promenili izgled poklopca kvačila, izmenili srednju oprugu i sistem usisnih kanala i time postigli dvostruko veći protok vazduha i smanjili zagrevanje pogonskog kaiša za 50 ˚.

 


 

POTPUNO NOVI OSEĆAJ SA WALKER EVANS AMORTIZERIMA

modal image

Nova generacija Walker Evans amortizera pruža novi vid podešavanja amortizera i pruža maksimalne performance. Prečnik zadnjih amortizera od 6,4 cm, pruža bolju vožnju u bilo kojim uslovima jer se kompresija može podesiti lako u čak 16 pozicija pritiska.

 


 

UNAPREĐENA VEŠANJA ZA LAKŠU KONTROLU NAD VOZILOM U BILO KOJIM USLOVIMA

 RZR XP 4 1000 će Vam omogućiti osvajanje svih terena koje priroda može da Vam ponudi, zbog svojih zadnjih vešanja napravljenih prema modelu trkačkih vozila sa veznim tačlama na tri mesta, zbog svog zadivljujućeg prednjeg vešanja od 40 cm i klirensa od čak 34,5 cm.


 

DUAL A-ARM PREDNJE VEŠANJE

 

Dual A-arm prednje vešanje na RZR XP 4 1000 ima hodom od čak 40 cm. Korišćenjem dve potpuno nezavisne opruge RZR XP 4 1000 pruža glatku i preciznu vožnju bez obzira na teren.

 


 

VELIKI KLIRENS I OSOVINSKO RASTOJANJE

 

RZR XP 4 1000 ima osovinsko rastojanje od 228,6 cm i klirens od 34,3 cm. Šasija i vešanje u kombinaciji, pružaju laku kontrolu nad vozilom i u najzahtevnijim terenima.

 


 

POGON NA SVA ČETIRI TOČKA (AWD)

Pogon na sva četiri točka pruža ultimativno prijanjanje za podlogu. To je najjednostavniji 4x4 sistem za upotrebu sa odličnim odgovorom na komandu u trenutku. Automatski se uključuje kada se stvori potreba za prednjom vučom i isključuje kada za to više nema potrebe prebacujući pogon na zadnja dva točka.

 


 

EPS – SERVO VOLANA

 

RZR XP 4 1000 model ima EPS – servo volana.

 


CENTRIRAN KOKPIT

 



RZR XP 4 1000 je specijalno dizajniran da vozaču i suvozaču obezbedi udobnu vožnju. Sa patentiranim dizajnom koji postavlja motor vozila u zadnjem delu, iza sedišta, i time omogućuje veći komfor u kabini i niži centar gravitacije, pa samim tim i izuzetno udobnu vožnju.



 

OPTIMALNO POSTAVLJENO SEDIŠTE VOZAČA

Da bi pružio vozaču što udobniju vožnju RZR XP 4 1000 opremljen je podesivim sedištem, te potpuno novim uglom sedišta. Sada je pozicija vozača bliže volanu i time mu omogućava bolju preglednost, prirodniji položaj ruku i samim tim prirodniju poziciju za vožnju.


KOMFORNA I PRIJATNA UNUTRAŠNJOST KABINE

RZR XP 4 1000 Vam pruža izuzetan komfor unutar kabine. Cela kabina urađena je od veoma laganih i otpornih materijala , koji zauzimaju manje prostora a pružaju veću komfornost. Fabrički su ugrađena vrata koja omogućavaju vozaču i suvozaču veću stabilnost u krivinama. Volan odličnih performansi, centrirana kaseta sa držačem za mobilni telefon, kaseta za odlaganje rukavica, odmorišta za noge vozača i suvozača, podesivi sigurnosni pojasevi, podesiva sedišta sa Dryfit sistemom koji im omogućava da ne upijaju vlagu, LED svetla u unutrašnjosti kabine – sve su to odlike nove modern kabine RZR XP 4 1000. U podu kabine postavljen je i drenažni poklopac koji Vam omogućava lakše izbacivanje vose iz vozila prilikom pranja ili pak prilikom vožnje u muljevitim terenima.


SPECIFIKACIJA

MOTOR

Tip motora

4-taktni dvocilindrični DOHC motor

Zapremina

999 ccm

Sistem ubrizgavanja goriva

Elektronsko ubrizgavanje goriva

Hlađenje

Tečno

ADC / EBS

Nema.

 

PRENOS

Menjač

Automatik PVT P/R/N/L/H; Shaft

Prenos

Prekidač za promenu pogona AWD/2WD

 

SUSPENZIJA

Prednja suspenzija

Dupla A-ramena sa Walker Evans 2,0 amortizerima sa hodom od 40,6 cm

Zadnja suspenzija

Trailing arms -ramena sa Walker Evans 2,5 amortizerima sa hodom od 45,7 cm

 

KOČNICE

Prednje/Zadnje kočnice

kočnice na sva četiri točka aktivira se pedalom

Parking kočnica

Parking se aktivira položajem ručice menjača

 

GUME/FELNE

Prednje gume / Model

29 x 9-14; Maxxis Bighorn

Zadnje gume / Model

29 x 11-14; Maxxis Bighorn

Felne

Aluminijumske felne

 

DIMENZIJE

Međuosovinsko ratojanje točkova

297,2 cm

Masa vozila bez tečnosti

709,9 kg

Dužina/Širina/Visina

370.8 x 162.6 x 187.3 cm

Klirens

34,3 cm

 

KAPACITET

Kapacitet rezervoara

36 lit

Dimenzija tovarnog prostora

72.0 x 57.0 x 17.8 cm

Kapacitet tovarnog prostora

N.A./136.1 kg

Ukupna nosivost

408,2 kg

Vučni kapacitet

N.A. - nema

Kuka/tip

Nema

 

KARAKTERISTIKE

Cargo Sistem

Lock & Ride

Svetla

Bela LED, dugačka/kratka

EPS - servo volana

Svi modeli imaju servo volana

Instrument tabla

Digitalni pokazivač broja obrtaja, brzine, pređenog puta u vožnji i pređenog puta ukupno, broj radnih sati, sat, pozicija menjača, pokazivač goriva u rezervoaru, pokazivač visoke temperature i niske voltaže akumulatora

 

 

Dodatna oprema za RZR seriju